Tuesday 13 November 2018

Kakak Kawasan & Ayam Goreng Kunyit Mat Rock


Makan apa tengahari tadi?

Kak Zana makan Nasi Ayam Goreng Kunyit dari Food Truck Mat Rock. Alhamdulillah rasanya sedap. Banyak pula lauknya. Bagi orang yang tak kuat makan macam Kak Zana ni, separuh pun tak habis. Cewah! Disini bolehlah sembang kan.

Hargapun murah RM5 saja sebungkus. Memang berbaloi. Tadi Kak Zana order melalui telefon. Mereka ada buat perkhimatan penghantaran. Jadi senang kerja kita kan. Tinggal tunggu depan pintu dan bayar.

 Dengan harganya yang murah dan rasanya yang sedap membuatkan Food Truck Mat Rock ni jadi tumpuan ramai. Bukan tiada Ayam Goreng Kunyit jenama lain di bandaraya KL ni, tapi Ayam Goreng Kunyit Mat Rock memang tiada tandingannya. Tetap pilihan no 1. Dengan nilai yang diberikan, pelanggan amat berpuashati.

Promosi lebih nampak!

Sebenarnya Kak Zana kenal sangat dengan Mat Rock. Dulu dia berniaga pau di sekitar Jalan Raja Chulan. Dia antara pelanggan Kak Zana yang paling awal. Orangnya sangat rajin berusaha. Dia bermula dari bawah. Kak Zana kagum dengan kesungguhannya yang membawa kepada kejayaan yang dicapai sekarang. Saban hari perniagaannya berkembang. Dengan beberapa buah Food Truck dan restoran, perniagaan Ayam Goreng Kunyit Mat Rock ini boleh dilihat dimana-mana. Mat Rock juga mempunyai beberapa bisnes lain. Dia boleh kita jadikan sebagai contoh anak Melayu yang berjaya. Dari bukan sesiapa menjadi seorang yang sangat dikenali.

Kita pinjam semangat Mat Rock okay!

Sotong Goreng Kunyit RM7


Ayam Goreng Kunyit.Banyak lauknya kan...

Tadi Kak Zana order 3 bungkus Ayam Goreng Kunyit, sebungkus Sotong Goreng Kunyit dan sebungkus Daging Goreng. Semua minta yang pedas. Bila minta yang pedas, dia bagi lebih sambal belacan. Memang meletup-letup bila makan. Apa yang meletup pun tak tahulah. Jangan perut meletup sudah.

Siapa yang dah mula rasa teringin sampai meleleh-leleh air liur tu bolehlah hubungi  017-2925938 (Fadil) depan Cap Square Jalan Munsyi Abdullah atau hubungi 1300 88 5800 untuk tempahan.

Kalau tak silap Kak Zana mereka kenakan sedikit caj penghantaran bergantung kepada kawasan. Macam Kak Zana tadi tiada caj penghantaran sebab jarak yang dekat.

Kopi O wunne'. Kakak kawasan dah mengantuk ni!